Каталог статей
Центри надання адміністративних послуг мають бути зорієнтовані на якісне обслуговування населення
Центри надання адміністративних послуг мають бути зорієнтовані на якісне обслуговування населення
Таку думку висловив Віце-прем’єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Володимир Гройсман під час відвідування Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.
За словами начальника ЦНАП Сюзанни Галецької, щодня до Центру звертається 100-150 людей. Незважаючи на такий потік клієнтів, обслуговування кожного із них займає близько 5-7 хвилин. Зараз у закладі можна отримати майже 90 різних адміністративних послуг у сферах земельних відносин, містобудування, будівництва та експлуатації на території міста об’єктів підвищеної небезпеки, обліку та розподілу житлової площі, приватизації житла. Окрім цього, тут здійснюється видача документів дозвільного характеру, необхідних для започаткування та ведення господарської діяльності. З початку року до ЦНАП надійшло та зареєстровано майже 6200 звернень, видано близько 5000 результатів та надано понад 8300 консультацій.
Володимир Гройсман поспілкувався з працівниками та відвідувачами закладу, а також ознайомився з особливостями надання послуг населенню. Він наголосив на тому, що політика уряду зараз спрямована на те, аби розширити повноваження центрів надання адміністративних послуг. Віце-прем’єр побажав колективу закладу успіхів та зазначив, що працівники мають зробити все можливе для того, аби люди отримували тут допомогу та необхідні роз’яснення.
Прес-служба облдержадміністрації
|
Категорія: Головні публікації газети | Додав: Vileon (13.06.2014) |
Переглядів: 360
| Рейтинг: 0.0/0 |