Середа, 27.11.2024, 14:30 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Каталог статей


Оприлюдення проектів реруляторних актів (продовження)

У к р а ї н а
АНДРУШІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
П’ята сесія Шостого скликання від ____ квітня 2011 року
Про затвердження Положення
про порядок формування і застосування тарифів
на послуги, що надаються підприємствами
спільної власності територіальних громад району
Відповідно до ст.ст. 43, 60 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету та комунальної власності, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок формування і застосування тарифів на послуги, що надаються підприємствами спільної власності територіальних громад Андрушівського району (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та комунальної власності.
Голова ради О.В.Мельник

Додаток до рішення районної ради від ____ квітня 2011 року.
Положення про порядок формування і застосування тарифів на послуги, що надаються підприємствами спільної власності територіальних громад Андрушівського району
Це Положення визначає основні критерії формування тарифів, що надаються підприємствами спільної власності територіальних громад Андрушівського району. Тариф є формою грошового визначення вартості послуг, які реалізуються підприємствами спільної власності територіальних громад Андрушівського району. Тарифи визначаються підприємствами самостійно, за винятком тих, які підлягають обов’язковому регулюванню згідно чинного законодавства. Калькулювання повної планованої собівартості послуг здійснюється у розрахунку на рік. Тариф на послуги на наступний рік, визначається та затверджуються підприємством до 25 січня планового року, виходячи з розміру повної планованої собівартості послуг, планованого прибутку, розміру податків та зборів (обов'язкових платежів). До 1 лютого планового року районній раді надається копія наказу про встановлення та детальні розрахунки стосовно кожного окремо взятого тарифу. Перелік і склад статей витрат, пов'язаних з наданням послуг визначається відповідно до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств”. Витрати, об'єктивне визначення яких із застосуванням нормативного методу неможливе, плануються на основі фактичних витрат за попередній рік з урахуванням прогнозу індексу інфляції, змін мінімальної заробітної плати та інших передбачуваних змін. До складу прямих матеріальних витрат включаються витрати, пов'язані з використанням: сировини й основних матеріалів, покупних напівфабрикатів і комплектуючих виробів, палива й енергії, тари і тарних матеріалів, комплектувальних виробів та інших матеріальних ресурсів для забезпечення технологічного процесу (витрати визначаються на основі норм використання таких ресурсів, діючих цін (тарифів) на них та зменшуються на вартість зворотних відходів, отриманих у процесі надання послуг). допоміжних та інших матеріалів До складу прямих витрат з оплати праці включаються: витрати з основної заробітної плати виробничого персоналу, діяльність якого безпосередньо пов'язана з наданням послуг, що визначаються виходячи з чисельності виробничого персоналу за штатним розписом та установлених окладів і тарифних ставок; витрати з додаткової заробітної плати виробничого персоналу, що визначаються виходячи з розміру встановлених доплат, надбавок, гарантійних та компенсаційних виплат, премій, пов'язаних з виконанням виробничих завдань і функцій, інші витрати на оплату
праці. До складу інших прямих витрат включаються: суми відрахувань на пенсійне забезпечення, соціальне страхування, страхові внески на випадок безробіття, відрахування на інші соціальні заходи; амортизація основних виробничих засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення; інші виробничі витрати, безпосередньо пов'язані з конкретним об'єктом витрат. Сума амортизаційних відрахувань для розрахунку тарифів на послуги визначається з урахуванням руху основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення у планованому періоді. До складу загальновиробничих витрат включаються: 1) витрати, пов'язані з обслуговуванням виробництва, а саме: управлінням виробництвом, які визначаються виходячи з чисельності апарату управління виробництвом за штатним розписом і встановлених підприємством окладів (основна і додаткова заробітна плата, гарантійні та компенсаційні виплати, відрахування на соціальні заходи, оплата службових відряджень); утриманням, експлуатацією, ремонтом, орендою, страхуванням основних засобів та інших необоротних активів загальновиробничого призначення, які використовуються для надання послуг; пожежною і сторожовою охороною об'єктів виробничого призначення, які використовуються для надання послуг; опаленням, освітленням, водопостачанням, водовідведенням, дезінфекцією, дератизацією виробничих приміщень, вивезенням твердих побутових відходів, та інші витрати, пов'язані з експлуатацією виробничих приміщень, які розраховуються виходячи з обсягів зазначених робіт, послуг та цін на них; придбанням спеціального одягу виробничого персоналу; забезпеченням охорони праці, дотриманням вимог техніки безпеки; оплатою послуг інших підприємств, послуг зв'язку; 2) амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальновиробничого призначення, які використовуються для надання послуг; 3) податки та збори (обов'язкові платежі), які включаються до планованої виробничої собівартості. До складу адміністративних витрат включаються витрати, пов'язані з обслуговуванням та управлінням підприємством, зокрема з: утриманням апарату управління та іншого загальногосподарського персоналу, що визначаються виходячи з чисельності за штатним розписом і встановлених підприємством окладів (основна і додаткова заробітна плата, гарантійні та компенсаційні виплати, внески на соціальні заходи, оплата службових відряджень, витрати з підготовки та перепідготовки кадрів); амортизацією нематеріальних активів загальногосподарського призначення, які використовуються для надання послуг; утриманням основних засобів, інших матеріальних необоротних активів загальногосподарського використання; оплатою професійних послуг (юридичні, аудиторські), послуг зв'язку, розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків, наданих відповідно до укладених договорів; сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів), крім тих, що включаються до планованої виробничої собівартості послуг. До складу адміністративних витрат включаються також інші витрати загальногосподарського призначення (використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, канцелярські витрати, судові витрати, передплата періодичних професійних видань тощо) з урахуванням змін, які передбачаються у планованому періоді (прогнозу індексу цін на промислову продукцію, індексу інфляції, змін мінімальної заробітної плати). Адміністративні витрати включаються до повної планованої собівартості послуг. Темпи зростання адміністративних витрат не повинні перевищувати визначеного рівня інфляції. До фінансових витрат належать витрати з виплати відсотків за користування отриманими кредитами, з фінансової оренди тощо та витрати, пов'язані із залученням позикового капіталу для цілей інвестиційної (пов'язаної з основною) діяльності. Розмір фінансових витрат визначається відповідно до законодавства, кредитних та інших договорів. Рівень рентабельності встановлюється, виходячи із економічної доцільності. При формуванні тарифів на послуги що надаються бюджетним установам, рівень рентабельності не повинен перевищувати 10%. У разі, коли протягом строку дії тарифів змінюються ставки податків і зборів (обов'язкових платежів), рівень заробітної плати (відповідно до законодавства, Генеральної та галузевої угод), ціни (тарифи) на газ та електроенергію, то підприємство здійснює коригування тарифів за формулою: Тк = Т х Кзв
де Тк - скоригований тариф; Т - тариф, що діє на момент коригування; Кзв - коефіцієнт зміни витрат, пов'язаних з наданням послуг. Коефіцієнт зміни витрат, пов'язаних з наданням послуг, визначається за формулою: Кзв = 1 + П х (В - Вз ) : Вз
де П - питома вага у структурі діючого тарифу витрат по яким відбулися зміни; В - витрати по яким відбулися зміни в розрахунку на місяць, у якому здійснюється коригування діючого тарифу; Вз - витрати по яким відбулися зміни на дату встановлення діючого тарифу. Коригування тарифу відображається у наказах підприємства про що протягом п’яти робочих днів районній раді надається відповідна інформація.
Заступник голови ради В.Б.Шпаківський

Аналіз регуляторного впливу від 04.02.11
Назва регуляторного органу: Андрушівська районна рада.
Назва документа: проект рішення районної ради "Про затвердження положення про порядок формування і застосування тарифів на послуги, що надаються підприємствами спільної власності територіальних громад Андрушівського району”.
Розробник аналізу регуляторного впливу: відділ з питань управління об’єктами спільної власності виконавчого апарату Андрушівської районної ради
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати
Регламентування механізму порядку формування та застосування тарифів (крім тих, які регулюються згідно чинного законодавства) на послуги, що надаються комунальними підприємствами Андрушівської районної ради дасть можливість усунути існуючі недоліки та проблеми з цього питання та зробити більш прозорим формування та застосування тарифів.
Цілі прийняття рішення районної ради
Ø Встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги, що надаються підприємствами спільної власності територіальних громад Андрушівського району.
Ø Встановлення мінімального розміру рентабельності у тарифах на послуги, що надаються бюджетним установам. Можливості досягнення визначених цілей Запровадження цього регуляторного акту дозволить підприємствам спільної власності територіальних громад району встановлювати самостійно економічно - обґрунтовані тарифи на послуги. Механізм регулювання Даний проект детально регламентує питання:
Ø Формування тарифів на послуги, що надаються підприємствами спільної власності територіальних громад району.
Ø Застосування тарифів на послуги, що надаються підприємствами спільної власності територіальних громад району.
Альтернативи
Відсутність такого проекту рішення може призвести до встановлення комунальними підприємствами спільної власності територіальних громад району економічно - необґрунтованих тарифів, що в свою чергу може призвести до збитковості таких підприємств або необґрунтованого завищення вартості послуг для бюджетних установ.
Аналіз впливу на господарське середовище
Даний проект рішення районної ради, у випадку його прийняття, буде позитивно впливати на господарське середовище оскільки комунальними підприємствами спільної власності територіальних громад району будуть надаватися послуги за економічно - обґрунтованими тарифами. Це повинно вплинути на зменшення цін за аналогічні послуги, які надаються суб’єктами інших форм власності. Вплив проекту на корупцію Впровадження цього проекту дозволить формувати і застосовувати тарифи за єдиним порядком, що сприятиме зниженню проявів корупції особливо при надані послуг бюджетним установам.
Термін дії акта
Регулювання орендних відносин, згідно даного проекту регуляторного акту, планується здійснювати на постійній основі. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта
Відстеження результативності регуляторного акта згідно делегованих повноважень, здійснюється районною державною адміністрацією
Таблиця вигод та витрат
Місцева влада - позитивний вплив на конкурентне середовище; - оптимізація (мінімізація) витрат бюджетних установ; - ліквідація збитковості на комунальних підприємствах.- відсутні
Суб’єкти господарювання- самостійне визначення економічно -обгрунтованої вартості послуг; - отримання прибутку; - недопущення виникнення заборгованості з обов’язкових платежів.- відсутні
Територіальні громади- зниження цін на окремі послуги.- відсутні
Заступник голови районної ради В.Б.Шпаківський



У к р а ї н а
АНДРУШІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
П’ята сесія Шостого скликання від ____ квітня 2011 року
Про затвердження Типового договору
оренди цілісного майнового комплексу
(структурного підрозділу), що перебуває у
спільній власності територіальних громад
сіл, селища, міста району
Відповідно до ст.ст. 43, 60 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету та комунальної власності, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Типовий договір оренди цілісного майнового комплексу (структурного підрозділу), що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та комунальної власності.
Голова ради О.В.Мельник
Додаток до рішення районної ради від ____ квітня 2011 року.
Типовий договір оренди цілісного майнового комплексу (структурного підрозділу), що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району
Місто ______________, _________________________ року (число, місяць, рік) __________________________________________________________________ (повна назва Орендодавця) __________________________________ (надалі - Орендодавець) в особі __________________________________________________________________, (посада, прізвище, ім'я та по батькові) що діє на підставі _____________________________________, з одного боку, (номер, дата розпорядження або рішення ради, яким надано дозвіл на оренду ) та ________________________________________________________________ (повна назва особи Орендаря) (надалі - Орендар) в особі___________________________________________, (посада, прізвище, ім'я та по батькові) що діє на підставі __________________________________________________, (статут, довіреність тощо) з іншого боку, уклали цей Договір про наведене нижче: 1. Предмет Договору 1.1. Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування цілісний майновий комплекс ____________________________ ________________________________________________________________ (комунального підприємства "_____________________"; структурного підрозділу комунального підприємства "________________"), що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району (надалі - Підприємство), вартість якого визначена згідно з п.2.4 Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району здійснену станом на _________ 20__р., вартість якого становить ______ грн. без ПДВ, у тому числі: основні фонди за залишковою вартістю ____________ грн. 1.2. Грошові кошти та цінні папери, з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованості, передаються Орендареві в користування на умовах кредитного договору, що укладається одночасно з підписанням цього Договору. 1.3. Оборотні матеріальні засоби в сумі ______ грн. Орендар викуповує на підставі договору купівлі-продажу, що укладається одночасно з підписанням цього Договору. 1.4. Після укладення цього Договору Орендар приєднує до свого майна Підприємство в установленому порядку. 1.5. Орендар виступає правонаступником усіх прав та обов'язків реорганізованого Підприємства. У разі оренди структурного підрозділу, Орендар виступає правонаступником прав та обов'язків комунального підприємства "_______________________" у частині активів і пасивів останнього, переданих відповідно до розподільчого балансу Підприємства. 1.6. Майно Підприємства враховується окремо від іншого майна Орендаря на окремому балансі із зазначенням того, що це майно є орендованим. 2. Умови передачі та повернення орендованого майна Підприємства 2.1. Орендар вступає у строкове платне користування Підприємством у термін, вказаний у договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього Договору та акта приймання-передачі Підприємства. 2.2. Передача Підприємства в оренду не тягне за собою виникнення в Орендаря права власності на це майно. Власником Підприємства залишаються територіальні громади сіл, селища, міста району, а Орендар користується ним протягом строку оренди. 2.3. Передача Підприємства в оренду здійснюється за вартістю, визначеною згідно зі звітом про незалежну оцінку станом на ___________________20_ р. 2.4. Вартість майна Підприємства, яке Орендар повертає Орендодавцю (або юридичній особі, яку вкаже Орендодавець), визначається на підставі передавального балансу Підприємства та акта оцінки, складеного за даними інвентаризації на момент припинення дії цього Договору, звіреного з актом приймання-передачі Підприємства в оренду. Орендар повертає Підприємство Орендодавцю (варіант: юридичній особі, вказаній Орендодавцем) у порядку, визначеному чинним законодавством України та цим Договором. Підприємство вважається поверненим Орендодавцю з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі. 2.5. Передача Підприємства в оренду здійснюється з дотриманням прав кредиторів та заставоутримувачів Підприємства. 2.6. Передача цілісного майнового комплексу в суборенду забороняється. 3. Орендна плата 3.1. Орендна плата визначена на підставі Методики розрахунку орендної плати, затвердженої Андрушівською районною радою (орендна плата може бути встановлена за погодженням сторін, але не меншою від розміру, визначеного на підставі Методики) і становить без ПДВ за перший місяць оренди ____________________________грн. (місяць, рік) Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством України. У разі, якщо неможливо зробити розрахунок орендної плати за перший місяць оренди (у зв'язку з відсутністю даних про індекс інфляції), цей пункт викладається в такій редакції: "3.1. Орендна плата визначається на підставі Методики розрахунку орендної плати, затвердженої рішенням Андрушівської районної ради, і становить без ПДВ за базовий місяць розрахунку (останній місяць, по якому є інформація про індекс інфляції) _____________________ грн. (місяць, рік) Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством України. Орендна плата за перший місяць оренди ________ визначається шляхом корегування орендної плати за базовий місяць на індекси інфляції за __________________________". (місяці, роки) 3.2. Орендна плата перераховується орендарем у розмірі 100% на розрахунковий рахунок орендодавця щомісячно не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним місяцем, 10% орендної плати за нерухоме майно орендодавець перераховує до районного бюджету. 3.3. Орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом корегування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць. 3.4. У випадку користування майном Підприємства протягом неповного календарного місяця (першого та/або останнього місяців оренди), добова орендна плата за дні користування визначається згідно з чинною Методикою розрахунку орендної плати, затвердженою Андрушівською районною радою. 3.5. Розмір орендної плати переглядається на вимогу однієї зі сторін у разі зміни методики її розрахунку, змін централізованих цін і тарифів, істотної зміни стану об`єкта оренди з незалежних від сторін причин та в інших випадках, передбачених чинним законодавством. 3.6. Орендна плата, перерахована несвоєчасно або не в повному обсязі, підлягає індексації і стягується до бюджету з урахуванням пені в розмірі подвійної облікової ставки НБУ на дату нарахування пені від суми заборгованості, з урахуванням індексації за кожний день прострочення, включаючи день оплати. Якщо у разі несвоєчасного внесення орендної плати в Орендаря перед Орендодавцем виникла заборгованість, що перевищує розмір орендної плати за 3 місяці, то останній має право відмовитися від Договору оренди. У разі відмови Орендодавця від Договору оренди, Договір є
розірваним з моменту одержання Орендарем повідомлення Орендодавця про відмову від Договору. 3.7. Наднормативна сума орендної плати, що надійшла до бюджету, підлягає в установленому порядку поверненню Орендарю або заліку в рахунок наступних платежів. 3.8. Зобов'язання Орендаря щодо сплати орендної плати забезпечуються у вигляді: ____________________________________________________________ (авансової оплати в розмірі не меншому від орендної плати за __________ місяці; застави майна або майнових прав; банківської гарантії). 4. Використання амортизаційних відрахувань 4.1. Амортизаційні відрахування на орендоване майно Підприємства залишаються в розпорядженні Орендаря і використовуються для відновлення основних фондів. 4.2. Поліпшення орендованого майна Підприємства, здійснене за рахунок амортизаційних відрахувань, є спільною власністю територіальних громад сіл, селища, міста району. 5. Обов'язки Орендаря Орендар зобов'язується: 5.1. Використовувати орендоване майно Підприємства відповідно до його призначення та умов цього Договору. 5.2. Прийняти майно Підприємства по акту приймання-передачі, який підписується одночасно із цим Договором. 5.3.Надавати на вимогу Орендодавця необхідні матеріали, відомості, документи тощо про виконання Орендарем умов цього Договору. 5.4. Своєчасно і в повному обсязі сплачувати орендну плату Орендодавцю. 5.5. Забезпечувати збереження орендованого майна Підприємства, запобігати його пошкодженню і псуванню, підтримувати орендоване майно Підприємства у належному стані, не гіршому, ніж на момент передачі його в оренду, з урахуванням нормального фізичного зносу, здійснювати заходи протипожежної безпеки. 5.6. Нести витрати, пов`язані з утриманням орендованого майна. 5.7. Своєчасно здійснювати капітальний, поточний та інші види ремонтів орендованого майна Підприємства. 5.8. Протягом місяця після укладення цього Договору застрахувати орендоване майно Підприємства на суму не меншу за його балансову вартість на користь Орендодавця, в порядку, визначеному чинним законодавством, та надати Орендодавцю копію договору страхування. Якщо Орендар не застрахує орендоване майно протягом вказаного терміну, це є підставою для дострокового розірвання Договору. 5.9. Щоквартально до ______ надавати Орендодавцеві інформацію про перерахування орендної плати (копію платіжного доручення з відміткою банку, що обслуговує Орендаря). 5.10. У разі припинення або розірвання Договору, повернути в місячний термін Орендодавцеві або підприємству, вказаному Орендодавцем, орендоване майно Підприємства у належному стані, не гіршому, ніж на момент передачі його в оренду, з урахуванням морального і фізичного зносу, та відшкодувати Орендодавцеві збитки у разі погіршення стану або втрати (повної або його частини) орендованого майна Підприємства з вини Орендаря. 6. Права Орендаря Орендар має право: 6.1. Використовувати орендоване майно Підприємства відповідно до його призначення та умов цього Договору. 6.2. За згодою Орендодавця здавати в суборенду нерухоме майно, індивідуально визначене майно (верстати, обладнання, транспортні засоби). 6.3. З дозволу Орендодавця та згідно із встановленим районною радою Порядком проводити за власний рахунок реконструкцію, технічне переоснащення, поліпшення орендованого майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району. 6.4. Ініціювати списання орендованого майна Підприємства. 7. Обов'язки Орендодавця Орендодавець зобов'язується: 7.1. Передати Орендарю в оренду цілісний майновий комплекс згідно з цим Договором за актом приймання-передачі майна, який підписується одночасно з цим Договором. 7.2. Передати Орендарю на умовах довгострокового кредиту грошові кошти у сумі ________________________________________ грн. 7.3. Продати Орендарю інші матеріальні цінності на суму ______________________________________ грн. 7.4. Не вчиняти дій, які б перешкоджали Орендарю користуватися орендованим майном Підприємства на умовах цього Договору. 7.5. У випадку реорганізації Орендаря до припинення чинності цього Договору, переукласти цей Договір на таких самих умовах з одним із правонаступників, якщо останній згоден стати Орендарем. 8. Права Орендодавця Орендодавець має право: 8.1. Контролювати наявність, стан, напрями та ефективність використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району, переданого в оренду за Договором шляхом здійснення перевірок виконання Орендарем зобов`язань, згідно з цим Договором. 8.2. Виступати з ініціативою щодо внесення змін до цього Договору або його розірвання в разі погіршення стану орендованого майна Підприємства, у разі невиконання або неналежного виконання умов цього Договору. 9. Відповідальність і вирішення спорів за Договором 9.1. Орендодавець не відповідає за зобов'язаннями Орендаря. Орендар не відповідає за зобов'язаннями Орендодавця, якщо інше не передбачено цим Договором. 9.2. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України. 9.3. Якщо Орендар, у разі припинення договору оренди, не виконує зобов’язання щодо повернення майна, він сплачує в доход районного бюджету неустойку у розмірі подвійного розміру орендної плати за користування цілісним майновим комплексом за час прострочення. 9.4. Спори і суперечки, які виникають з цього Договору або у зв’язку з ним не вирішені шляхом переговорів, вирішуються в судовому порядку. 10. Строк чинності, умови зміни та припинення Договору 10.1. Цей Договір укладено строком на ________________, що діє з "___"___________ 20_ р. по "___" ______________ 20_ р. включно. 10.2. Умови цього Договору зберігають силу протягом всього терміну цього Договору, в тому числі у випадках, коли після його укладення законодавством встановлено правила, що погіршують становище Орендаря, а в частині зобов'язань Орендаря щодо орендної плати - до виконання зобов'язань. 10.3. Зміни і доповнення або розірвання цього Договору допускаються за взаємною згодою сторін шляхом укладення відповідного Договору. Зміни та доповнення, що пропонується внести, розглядаються протягом одного місяця з дати їх подання до розгляду іншій стороні. 10.4. За ініціативою однієї зі сторін цей Договір може бути розірвано рішенням господарського суду у випадках, передбачених чинним законодавством. 10.5. У разі припинення або розірвання Договору, поліпшення орендованого майна, здійснені Орендарем за рахунок власних коштів, які можна відокремити від орендованого майна, не завдаючи йому шкоди, визнаються власністю Орендаря, а невідокремлювані поліпшення - спільною власністю територіальних громад області і компенсації не підлягають. Питання компенсації Орендодавцем збільшення вартості орендованого майна в результаті зазначених невідокремлюваних поліпшень вирішується за умови погодження Андрушівською районною радою проведення відповідних поліпшень у порядку, встановленому районною радою. 10.6. У разі закінчення строку дії даного Договору, він може бути продовжений шляхом укладення додаткового Договору. Для продовження дії Договору Орендар, за 3 місяці до закінчення строку дії договору, подає своє письмове звернення до районної ради. Договір може бути продовжений на новий строк лише після розгляду питання доцільності його продовження постійною комісією районної ради з питань бюджету та комунальної власності та прийняття відповідного рішення Андрушівською районною радою. 10.7. Чинність цього Договору припиняється внаслідок: - закінчення строку, на який його було укладено; - приватизації Підприємства за участю Орендаря; - загибелі Підприємства; - достроково, за взаємною згодою сторін або за рішенням господарського суду; - банкрутства Орендаря та в інших випадках, прямо передбачених чинним законодавством України. 10.9. Взаємовідносини сторін, неврегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України. 10.10. Цей Договір укладено в 2-х (двох) примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу: 1-й – Орендодавцю, 2-й – Орендарю. 11. Платіжні та поштові реквізити сторін: Орендодавець Орендар ___________________ __________________ ___________________ __________________ ___________________ __________________ ___________________ __________________ 12. Додатки Додатки до цього Договору є його невід'ємною і складовою частиною. До Договору додаються: - розрахунок орендної плати; - акт оцінки вартості майна, що передається в оренду; - акт приймання-передачі орендованого майна; - договір купівлі-продажу оборотних матеріальних засобів від "___" __________ 200_ р. - кредитний договір грошових коштів та цінних паперів від "___" __________ 200_ р. Орендодавець Орендар _________________ _________________ _________________ _________________ М. П. М. П. Надано дозвіл на оренду цілісного майнового комплексу комунального підприємства (структурного підрозділу підприємства) , що є спільною власністю територіальних громад сіл, селища, міста району ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ (рішення Андрушівської районної ради)
Заступник голови ради В.Б.Шпаківський

Аналіз регуляторного впливу від 04.02.11
Назва регуляторного органу: Андрушівська районна рада
Назва документа: проект рішення районної ради "Про затвердження типового договору оренди цілісного майнового комплексу (структурного підрозділу), що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району”.
Розробник аналізу регуляторного впливу: відділ з питань управління об’єктами спільної власності виконавчого апарату Андрушівської районної ради
Опис існуючої проблеми На виконання ЗУ від 14 грудня 2010 року № 2784-VI "Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування ” всі діючі регуляторні акти прийняті районною радою підлягають обов’язковому перегляду на предмет їх відповідності основним принципам державної регуляторної політики. При попередньому розгляді рішення 17 сесії 5 скликання районної ради від 22.08.2008 «Про делегування повноважень по оперативному управлінню об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району» було встановлено, що це рішення було прийнято з порушеннями таких основних принципів державної регуляторної політики, як прозорість та врахування громадської думки. Крім цього, це рішення містить багато різних не пов’язаних між собою регуляторних актів, і в результаті розміщується на 94 сторінках, що створює певні труднощі при внесенні змін до нього та роботі із ним. Оскільки, даним рішенням було затверджено в тому числі і типовий договір оренди цілісного майнового комплексу (структурного підрозділу), що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району то такий договір потребує затвердження районною радою в новій редакції.
Цілі прийняття рішення районної ради
Ø Виокремлення в окремий регуляторний акт, рішення районної ради про затвердження типового договору цілісного майнового комплексу (структурного підрозділу підприємства), що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району.
Ø Подальше вдосконалення організації договірно-майнових відносин щодо надання в оренду комунального майна
Ø Відновлення вартості майна.
Ø Упорядкування оренди цілісних майнових комплексів (структурних підрозділів), що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району.
Ø Врахування інтересів орендарів.
Ø Забезпечення інтересів територіальних громад сіл, селища, міста району.
Можливості досягнення визначених цілей
Запровадження цього регуляторного акта повинно забезпечити рівномірне надходження коштів до районного бюджету від здачі в оренду цілісних майнових комплексів (структурних підрозділів), що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району та встановить рівні правила їх використання для всіх орендарів. Крім того, згідно типового договору амортизаційні відрахування на орендоване майно Підприємства залишаються в розпорядженні Орендаря і використовуються виключно для відновлення основних фондів. Поліпшення орендованого майна Підприємства, здійснене за рахунок амортизаційних відрахувань, є спільною власністю територіальних громад сіл, селища, міста району.
Механізм регулювання
Даний проект детально регламентує питання:
Ø визначення істотних умов договору оренди цілісних майнових комплексів (структурних підрозділів), що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району; Ø встановлює додаткові зобов’язання орендаря щодо сплати орендної плати, поліпшення та утримання майна;
Ø в цілому упорядковує орендні відносини.
Альтернативи
Регулювання господарських відносин при прийнятті регуляторних актів передбачає необхідність розгляду можливих альтернатив, запропонованому регуляторному акту, тому до вивчення пропонуються наступні варіанти: 1. Відмова від запропонованого регулювання, тобто залишення без змін існуючої ситуації. 2. Впровадження запропонованого регуляторного акта. При застосуванні першої з альтернатив типовий договір оренди цілісних майнових комплексів (структурних підрозділів), що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району затверджений рішенням 17 сесії 5 скликання потребує визнання таким, що втратив чинність оскільки був прийнятий з порушенням таких основних принципів державної регуляторної політики, як прозорість та врахування громадської думки. Застосування даної альтернативи не дає можливості вирішити проблему, викликану необхідністю дотримання органом місцевого самоврядування вимог законодавства, зокрема в частині здійснення регуляторної діяльності. У разі застосування запропонованого регуляторного акта, буде досягнуто визначеної мети, а саме забезпечено дотримання вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Закону України „Про оренду державного та комунального майна”. Крім того, прийняття запропонованого проекту регуляторного акта забезпечить можливість врегульовувати питання оренди. Проаналізувавши обидва запропоновані варіанти, можна дійти висновку, що альтернативи регуляторному акту який пропонується до прийняття немає. Аналіз впливу на господарське середовище Даний проект рішення районної ради, у випадку його прийняття, встановить єдині правила для всіх орендарів цілісних майнових комплексів (структурних підрозділів), що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста району, сприятиме своєчасній сплаті ними орендної плати, що в цілому повинно позитивно вплинути на орендні відносини. З прийняттям цього регуляторного акта будуть збережені об’єкти комунальної власності шляхом виконання орендарями договірних зобов’язань. Досягнення цим регуляторним актом встановлених цілей не впливає на витрати територіальних громад району та в цілому сприяє веденню господарської діяльності юридичних осіб, фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності. Вплив проекту на корупцію Впровадження цього регуляторного акту буде обмежувати надання окремих преференцій, пільг тим чи іншим орендарям, має позитивно вплинути на зниження проявів корупції.
Термін дії акта
Регулювання орендних відносин, згідно даного проекту регуляторного акту, планується здійснювати на постійній основі. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта Відстеження результативності регуляторного акта згідно делегованих повноважень, здійснюється районною державною адміністрацією
Таблиця вигод та витрат
Місцева влада- збереження та відновлення майна спільної власності територіальних громад району; - ефективне його використання; - відсутність заборгованості по утриманню орендованого майна; - зниження соціальної напруги.- витрати пов’язані з укладанням договорів.
Суб’єкти господарювання- загальні правила платного користування цілісними майновими комплексами, що перебувають у спільній власності територіальних громад району.- витрати пов’язані з укладанням договорів .
Територіальні громади- своєчасне отримання бюджетних виплат та послуг, які компенсуються з бюджету- відсутні
Заступник голови районної ради В.Б.Шпаківський



Категорія: Головні публікації газети | Додав: Vileon (22.02.2011)
Переглядів: 439 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0