Середа, 27.11.2024, 18:34 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Каталог статей


Програма
Схвалено розпорядженням голови Андрушівської районної державної адміністрації від 10.05.2011р. № 186
Програма „Питна вода району на 2006-2020 роки” м.Андрушівка 2011 рік ПАСПОРТ програми „Питна вода району на 2006-2020 роки” 1.Ініціатор розроблення ПрограмиРайдержадміністрація
2.Назва документу, який є підставою для розроблення ПрограмиРішення 16-ї сесії обласної ради V скликання від 15.08.08. №618
3.Розробник ПрограмиВідділ архітектури, містобудування і житлово-комунального господарства райдержадміністрації
4.Співрозробники ПрограмиУправління АПР, відділи райдержадміністрації, міська, селищна, сільські ради, установи і організації району
5.Відповідальні виконавці Програми Відділ архітектури, містобудування і житлово-комунального господарства, відділ економіки та розвитку інфраструктури, відділ по надзвичайним ситуаціяма, управління АПР райдержадміністрації
6.Учасники ПрограмиУправління, відділи райдержадміністрації, міська, селищна, сільські ради, установи і організації району
7.Терміни реалізації Програми2006–2020 роки
8.Перелік джерел фінансування, які беруть участь у виконанні ПрограмиДержавний фонд ОНПС, державний, обласний, районний та місцеві бюджети (в межах коштів передбачених в кшторисах видатків).
9.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми12479,5 тис. грн.
9.1.В тому числі
- державний фонд охорони навколишнього природного середовища4055,0тис. грн.
- державний бюджет7141,2. грн.
- районний бюджет165,0тис. грн.
- бюджети міської, селищної, сільських рад457,0 тис. грн..
- інші джерела361,3тис.грн.
- власні кошти підприємств300,0тис.грн.
10.Основні джерела фінансування ПрограмиДержавний фонд ОНПС , державний, районний та місцеві бюджети
Загальні положення Програма „Питна вода району на 2006-2020 роки” (далі – Програма) спрямована на реалізацію державної політики щодо забезпечення населення якісною питною водою відповідно до Закону України „Про питну воду та питне водопостачання”. Забезпечення населення району питною водою є однією з пріоритетних проблем, розв’язання якої необхідно для збереження здоров’я, поліпшення умов діяльності і підвищення рівня життя населення. Розроблення Програми обумовлено : Ø незадовільним екологічним станом поверхневих та підземних джерел питного водопостачання; Ø потенційною загрозою ускладнення санітарно-епідемічної ситуації в районі внаслідок низької якості питної води шахтних колодязів; Ø незадовільним технічним станом та зношеністю основних фондів систем питного водопостачання та водовідведення; Ø застосуванням застарілих технологій та обладнання в системах питного водопостачання та водовідведення міста, сіл району; Ø високою енергоємністю централізованого питного водопостачання та водовідведення; Ø обмеженістю інвестицій та дефіцитом фінансових ресурсів, необхідних для розвитку, утримання в належному стані та експлуатації системи питного водопостачання та водовідведення. Розділ I Якість питної води та сучасний стан водопровідно-каналізаційної мережі Гідрологічна мережа району представлена р.Гуйва (права притока р.Тетерів) та річками Пустоха, Боярка (ліві притоки р.Гуйва). На території району беруть свій початок притока р.Дніпро – р.Ірпінь та її притока р.Унава, притоки р.Тетерів – р.Ів’янка, Кам’янка. Крім того на усіх цих річках, безіменних ручаях розташовано 117 водосховищ та ставків, загальна площа яких становить 1208,34га. В відповідності з геологічною будовою на території району можна виділити два водоносних горизонти : в відкладеннях четвертинної системи і тріщинуватої зони кристалічних порід докембрію і продуктах їх розкладу. Води четвертинних відкладень в основному використовуються шахтними колодязями для водопостачання індивідуальних господарств. Водоносний горизонт тріщинуватої зони є основним і використовується для водопостачання промислових підприємств і частини населення м.Андрушівка, смт.Червоне, с.Стара Котельня, с.Новоівницьке, с.Мостове, c.Нова Котельня, с.Мала П’ятигірка. Оцінюючи санітарно-гігієнічну ситуацію, необхідно констатувати, що все населення району так чи інакше підпадає під вплив шкідливих факторів. Серед причин : Ø забруднення поверхневого стоку - залишками агрохімікатів, вмістом побутових вигрібних ям та септиків, звалищ твердих побутових відходів, дощових вод; Ø невідповідність стандартам - технології очистки води; Ø невідповідність стандартам - технології очистки стічних вод; Ø погіршення стану водопровідних і каналізаційних мереж; Ø наявність 97,5тон неопізнаних і непридатних для використання агрохімікатів, що зберігаються у непристосованих умовах. Розподіл забруднень в часі : Ø безперервне : шляхом вимивання забруднюючих речовин із невпорядкованих сміттєзвалищ, складів агрохімікатів, полів фільтрації та їх інфільтрація в водоносні горизонти; Ø сезонне : період інтенсивного використання агрохімікатів, застосування хімічних засобів проти обледеніння доріг, забруднення водойм паводковими водами; Ø випадкове : аварії каналізаційної мережі, аварійні розливи, тощо. Джерелами несприятливого впливу на водойми і їх забруднення служать : Ø господарсько-побутові стічні води : Андрушівської центральної районної лікарні, КП ДОЗ «Чайка», очисні споруди с.Ст.Котельня (на балансі ОК „Джерело”), очисні споруди с.Новоівницьке (на балансі КП „Пролісок”). Ø стічні води підприємств : ТОВ „Андрушівський маслосирзавод”, ВАТ «Червонський цукровик», ДП «Червоненський завод продтоварів», ДП «Коростишівський спиртовий комбінат» дільниця №2, ТОВ „Аларіт-Агро”. Ø надходження дощових і талих вод з прибережних територій і населених місць. Ø відсутність належної санітарної очистки і благоустрою населених пунктів. Ø невпорядковане зберігання неопізнаних і непридатних для використання агрохімікатів у кількості 97,5тон на території району. ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ Питне водопостачання району майже на 75% забезпечується за рахунок використання поверхневих вод і воно є найбільш невирішеним. Стосовно причин забруднення, враховуючи дані поточного обстеження, можна зробити такі висновки. Колодязі побудовано самовільно, без санітарно–топографічного обстеження, характеристики водомістких порід, ступеню водопроникності шарів, які перекривають водоносний горизонт, дебіту та якості води діючих колодязів, які живляться водою з цього горизонту. Санітарно–технічне обстеження також не проводилось, тому не враховувалась глибина залягання водоносного горизонту і, відповідно, колодязі не заглиблені в водоносний горизонт для кращого його розкриття і збільшення шару води Якість води, в основному залежить від гігієнічного стану навколишнього середовища. Населення та сільськогосподарські підприємства, вирощуючи сільськогосподарську продукцію, вносять в грунт не лише органічні добрива, а й мінеральні та хімічні засоби. Окрім того, мешканці сільської місцевості облаштовують собі додаткові зручності : водогін від власної криниці, постачання гарячої води, каналізацію, яка відповідає санітарним нормам лише у межах житлового будинку. Цивілізовані побутові умови у декілька разів збільшують споживання питної води, збільшується використання побутової хімії. В той же час очистка стічних вод домогосподарств виконується як правило найпростішим чином : у вигляді фільтрації через шар ґрунту, який підстилає септик. Як наслідок, в грунті накопичуються віруси, патогенні мікроорганізми, органічні сполуки і увесь хімічний склад мийних засобів, які грунтовими водами транспортуються у відкриті водойми, шахтні криниці, створюючи ризик ураження людей. Жителі вулиць Белінського, Ломоносова, Радгоспної, Робітничої м.Андрушівка, с.Тарасівка, які проживають на території прилеглій до полів фільтрації дільниці №2 ДП „Коростишівський спиртовий комбінат” (Андрушівський спиртовий завод), використовують воду із шахтних колодязів, яка за багатьма показниками не допустима для використання в господарсько-питному водопостачанні. Така ж ситуація і в селищі Червоне в районі полів фільтрації ВАТ „Червоненський цукровик”. Спостереження Андрушівської сортодослідної станції (с.Зарубинці) впродовж останніх десятиліть свідчать про підвищення середньорічної температури повітря та зниження кількості атмосферних опадів (додатки до Програми). Така ситуація, що веде до зменшення кількості поверхневих вод, в поєднанні з іншими негативними факторами призвела до суттєвого зниження рівня стояння ґрунтових вод в шахтних колодязях. Таким чином, постала нагальна потреба розвитку централізованих мереж водопостачання населених пунктів з використанням артезіанської води. ВОДОГОНИ Станом на 1 січня 2010 року централізованим питним водопостачанням забезпечено частково населення м.Андрушівка (85% централізованим водопостачанням, 15% - через шахтні колодязі), смт.Червоне (40%/60%), с.Стара Котельня (25%/75%), с.Новоівницьке (100%/0%), с.Мостове (10%/90%), c. Нова Котельня, с. Мала П’ятигірка всього 30% населення району. В районі функціонує 11 водопроводів : 4 - комунальної форми власності громад м.Андрушівка, с.Стара Котельня, с.Новоівницьке; смт.Червоне 3 - відомчі (державна та приватна форма власності) в тому числі : 1- ДП „Червоненський завод продтоварів”, 1 -– ВАТ „Мостовське”, 1 – Червоненький цукровик. Всі водопроводи використовують артезіанські свердловини, тому вода в них за бактеріологічними показниками стабільної якості. Якість води, яка подається водопроводом ДП „Червоненський завод продтоварів” не відповідає вимогам ГОСТу 2874 „Вода питна. Вимоги до якості” за вмістом заліза та для питних цілей не придатна. Якість води, яка подається водопроводом ВАТ „Червоненський цукровик” не відповідає вимогам ГОСТу 2874 „Вода питна. Вимоги до якості”. На водопроводі с.Ст.Котельня (ОК „Джерело”) фільтри не промивались з дня їх пуску в експлуатацію, приміщення та станція доочистки води потребують капітального ремонту. В районі є 171 артезіанська свердловина, з них 52 - не використовуються і в зв’язку з цим підлягають консервації (тампонуванню). Частина з цих артезіанських свердловин є безхазяйними. Санітарно-технічний стан та обладнання більшості свердловин району які експлуатуються вкрай незадовільний : охоронні зони виділені лише на 24 свердловинах, обладнання піддалось корозії, паспорти на 80% відсутні. Із існуючих - 2/3 павільйонів потребують проведення реконструкції або капітального ремонту. КАНАЛІЗАЦІЯ ТА ОЧИСНІ СПОРУДИ Станом на 1 січня 2010 року централізованими системами водовідведення та очистки стічних вод забезпечено частково населення м.Андрушівка (30% - централізовано з відведенням стічних вод на очисні споруди / 70% - вигрібні ями, септики), смт.Червоне (10%/90%), с.Стара Котельня (5%/95%), с.Новоівницьке (100%/0%). Очисні споруди повної біологічної очистки Андрушівського спиртового заводу, введені в експлуатацію в 1984 році. Розраховані на приймання господарсько-побутових і виробничих стічних вод спиртового заводу та господарсько-побутових стічних вод міста. З 1990 року приймаються стічні води ТОВ „Андрушівський маслосизавод”. Проектом передбачалось попереднє очищення їх на очисних спорудах маслосирзаводу. Однак на теперішній час ці споруди неможуть забезпечити нормативну якість очищення стічних вод в ході використання всіх, існуючих на сьогодні, технологічних схем переробки молока. Отож періодично стічні води маслосирзавода, що надходять в каналізаційну мережу міста і далі на очисні споруди, призводять до неякісної роботи очисних споруд спиртового заводу. Крім того, складний фінансово-економічний стан спиртзаводу, що погіршується протягом останнього десятиріччя, не дає змоги забезпечити достатнє фінансування очисних споруд, дотримання термінів капітальних і планово-попереджувальних ремонтів. Поля фільтрації спиртового заводу розраховані на обробку концентрованих стічних вод. У відповідності з діючими на даний час індивідуальними балансовими нормами водокористування і водовідведення кількість стоків, що надходять на карти полів фільтрації, складає 450,4тис.м3/рік. (за умови роботи заводу на повну потужність ) В результаті дренування стічних вод через обвалування карт відбувається забруднення поверхневих водостоків, а внаслідок фільтрації через підстелюючу основу карт - забруднення підземних вод. Основна причина такого стану - відсутність централізованого збору дренажних вод і їх подальше очищення. Очисні споруди центральної районної лікарні повністю виведені з ладу, тимчасово проведено перевід стічної води у відстійники Андрушівського цукрового заводу (північно-східна частина м.Андрушівка). Очисні споруди ДОЗ „Чайка” не працюють, скид неочищених стічних вод проводиться в р.Лебединець і далі в річку Гуйва. Очисні споруди с.Ст.Котельня також не працюють. Скид неочищених стічних вод проводиться в меліоративний канал, а далі в р.Гуйва. Внаслідок невмілого застосування, перш за все населенням, сучасних агротехнологій в грунт потрапляють хімічні засоби захисту рослин. Власники садиб, малих виробничих об’єктів каналізують свої стічні води у вигрібні ями. При цьому в грунт та відповідно грунтові води інфільтруються небезпечні хімічні речовини та біологічні сполуки. Протягом останніх двадцяти років рівень стояння води у криницях поступово і неухильно знижується. Тому кожна наступна криниця має бути глибшою і глибшою. За даними лабораторних досліджень, спостерігається стабільне погіршення якості криничної води за хімічними показниками. Отже, на якість питної води у криницях негативно впливають побутові стічні води, активне використання хімічних стимуляторів росту та засобів захисту рослин, невпорядковане поводження з побутовими відходами. Стан утилізації та захоронення відходів В районі накопичено та зберігається в непристосованих місцях 97,5т. неопізнаних агрохімікатів (2 клас небезпеки), а саме : Назва населеного пунктуКількість (тонн)
Камені4
Нова Котельня5
Івниця35
Павелки5
Яроповичі10
Мостове10
Андрушівка1,5
Брівки-15
Нехворощ1
Забара2
Крилівка6
Малі Мошківці0,5
Глинівці0,5
Великі Мошківці5
Антопіль7
В населених пунктах району щороку накопичується майже 5тис.м.куб. твердих побутових відходів, які захоронюються на полігонах площею 60га. Структурний склад твердих побутових відходів в цілому такий : · макулатура - від 20 до 40% від загальної маси; · продуктові відходи - від 20 до 40%; · пластмаси - від 1 до 5%; · чорні і кольорові метали - від 2 до 5%; · скло - від 4 до 6%; · текстильні матеріали - від 4 до 6%, тощо. Надзвичайно складною проблемою є утилізація пластикової тари, зокрема пляшок, що вiдносяться до категорiї тари одноразового використання. Пiсля використання пляшки накопичуються або на сміттєзвалищах, або в придорожніх посадках, канавах, тощо. В той же час внаслідок розкладу пластикової тари довкілля забруднюється однією з найотруйніших хімічних сполук – діоксином. Відсутність системи роздільного збору твердих побутових відходів призводить до вивезення вторинних матеріальних ресурсів (поліетилен, ПЕТ пляшки, складська тара, папір) на звалища. Розділ II Мета Програми та основні проблеми, які необхідно вирішити в процесі її виконання Програма „Питна вода району” на 2006-2020 роки спрямована на реалізацію державної політики у сфері забезпечення населення якісною питною водою відповідно до Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" з урахуванням природних та економічних можливостей району. Метою програми є покращення забезпечення населення району питною водою в межах норм питного водопостачання, реформування та розвиток водопровідно-каналізаційної мережі, підвищення ефективності та надійності її функціонування, поліпшення на цій основі стану здоров’я населення та оздоровлення соціально-екологічної ситуації. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити слідуючі завдання : 1. стабілізувати фінансово-економічний стан підприємств питного водопостачання та водовідведення шляхом запровадження та постійного утримання економічно обґрунтованих тарифів на послуги, забезпечити мінімальний рівень фінансування витрат на здійснення капітальних вкладень; 2. здійснити заходи щодо економії питної води та зниження енергоємності її виробництва; 3. створити сприятливі умови для залучення інвестиційних ресурсів з метою технічного переоснащення систем питного водопостачання та водовідведення; 4. здійснити заходи з дослідження і охорони джерел питного водопостачання (інвентаризація та екологічна оцінка стану поверхневих і підземних джерел, розроблення прогнозів їх якості, проведення паспортизації джерел питного водопостачання); 5. поліпшити стан і забезпечити дотримання режимів зон санітарної охорони та водоохоронних зон джерел питного водопостачання; 6. розширити обсяги використання підземних вод у населених пунктах з високим рівнем забруднення поверхневих вод; 7. відновити та реконструювати в сільських населених пунктах системи питного водопостачання, що знаходяться у непрацюючому стані або постачають воду, яка не відповідає нормативам якості питної води. Розділ III Заходи по виконанню Програми перший етап - 2006-2010 роки : 1. здійснити заходи з дослідження і охорони джерел питного водопостачання (інвентаризація та екологічна оцінка стану підземних джерел, проведення паспортизації джерел питного водопостачання); 2. поліпшити стан і забезпечити дотримання режимів зон санітарної охорони джерел питного водопостачання; 3. відновити та реконструювати системи питного водопостачання, що знаходяться у непрацюючому стані або постачають воду, яка не відповідає нормативам якості питної води; 4. покращити якість питної води з найбільшою невідповідністю якості питної води державним стандартам та санітарному законодавству. другий етап - 2011-2015 роки : Заходи санітарно-екологічного спрямування : 1. здійснити заходи з дослідження і охорони джерел питного водопостачання (інвентаризація та екологічна оцінка стану поверхневих і підземних джерел, розроблення прогнозів їх якості, проведення паспортизації джерел питного водопостачання); 2. поліпшити стан і забезпечити дотримання режимів зон санітарної охорони та водоохоронних зон джерел питного водопостачання; 3. визначити населені пункти з високим рівнем забруднення поверхневих вод з метою розширення обсягів використання підземних вод у таких населених пунктах; 4. створення водоохоронних зон з комплексом заходів, спрямованих на запобігання забрудненню, засміченню та виснаженню водних ресурсів, а також винесення об’єктів забруднення з прибережних смуг; 5. забезпечити проведення моніторингу у сфері питного водопостачання та водовідведення. Заходи техніко-економічного спрямування : 1. стабілізувати фінансово-економічний стан підприємств питного водопостачання та водовідведення шляхом запровадження економічно обґрунтованих тарифів на послуги з урахуванням витрат на здійснення капітальних вкладень; 2. розробити схеми оптимізації роботи централізованих систем водопостачання населених пунктів, провести енергетичний аудит водогінних мереж, якими постачає воду КП Андрушівської міської ради „Комсервіс” (м.Андрушівка та с.Гальчин) та обладнання станцій 1 та 2 підйому, з метою підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів в ході добудови та реконструкції водогінних мереж; 3. здійснити заходи щодо економії питної води та зниження енергоємності її виробництва; 4. створити сприятливі умови для залучення інвестиційних ресурсів з метою технічного переоснащення систем питного водопостачання та водовідведення; 5. відновити та реконструювати в сільських населених пунктах системи питного водопостачання, що знаходяться у непрацюючому стані або постачають воду, яка не відповідає нормативам якості питної води; 6. розпочати реалізацію пілотних проектів з основних напрямів реформування і розвитку підприємств питного водопостачання та водовідведення; 7. будівництво очисних споруд для м.Андрушівка; 8. будівництво, розширення та реконструкція систем каналізаційних мереж і споруд на них; 9. впровадження оборотних систем виробничого водопостачання, систем послідовного і повторного використання води; 10. прийняття в комунальну власність безхазяйних артезіанських свердловин та їх консервація (тампонаж); 11. впровадження роздільного збору твердих побутових відходів в м.Андрушівка, смт.Червоне, с.Ст.Котельня та Новоівницьке; 12. Перезатарення та видалення на окремо влаштовану площадку неопізнаних і непридатних для використання агрохімікатів для зберігання до утилізації; 13. провести уточнення та відновлення бухгалтерського обліку водогінних та каналізаційних мереж з метою приведення його до нормативних вимог та підвищення ефективності управлінських рішень, для прийняття яких використовується така інформація. Заходи організаційного спрямування : 1. органам місцевого самоврядування спільно з райдержадміністрацією виконувати попередні орієнтовні розрахунки по реалізації заходів техніко-економічного та просвітницько-інформаційного спрямування; 2. органам місцевого самоврядування спільно з райдержадміністрацією готувати проектно-кошторисну документацію з позитивним висновком експертизи на будівництво (реконструкцію діючих) нових водогонів, каналізаційних мереж та обладнання; 3. органам місцевого самоврядування спільно з райдержадміністрацією та громадськими організаціями населення готувати розрахунки та пропозиції з фінансування згаданих проектів; 4. створення обслуговуючих кооперативів у статусі неприбуткових установ та у відповідних випадках – комунальних підприємств, для обслуговування інженерних мереж, споруд та обладнання для питного водопостачання населення; 5. ініціювати : проведення експертизи стану забруднення ґрунтових вод в районі полів фільтрації Андрушівського спиртового заводу; розробку рекомендацій по захисту ґрунтових вод. Заходи просвітницько-інформаційного спрямування : 1. впровадження в навчальних закладах в межах діючих навчальних програм, позакласної роботи, тощо : ознайомлення учнів з обов’язками та правами споживачів комунальних послуг, корисності ощадливого споживання води, правилам та прийомам влаштування та експлуатації септиків, правилами утилізації ТПВ та характеру потенційної небезпеки розміщення ТПВ в непристосованих місцях, вихованню дбайливого ставлення до довкілля. 2. спільно з учбовими закладами району, за матеріально-технічної допомоги орендарів водойм – щорічно проводити розчистку та прибирання берегів водойм району; 3. проведення через газету „НовиниАндрушівщини” роз’яснювальної роботи серед населення про : o необхідність поглиблення, розчистка, влаштування нових шахтних колодязів; o інформування про основні правила влаштування нових шахтних колодязів, опосередковану вартість робіт в регіоні, основних виконавців таких робіт; o згубний вплив на стан джерел поверхневого водопостачання утилізації побутових відходів в непризначених для цього місцях, перш за все на берегах водойм, публікація заміток та фоторепортажів з негативними та позитивними прикладами. На третьому етапі (2016-2020 роки) передбачається завершення найбільш капіталовитратних заходів, які дадуть змогу докорінно покращити забезпечення населення району якісною питною водою. Очікувані результати реалізації заходів Програми Очікується, що в результаті реалізації Програми буде: 1. забезпечено ефективними очисними спорудами м.Андрушівка, с.Ст.Котельня; 2. під’єднано максимальну можливу кількість промислових і соціально-культурних об’єктів до систем очищення стічних вод; 3. убезпечено від забруднення водоносних горизонтів в місцях розташування артезіанських свердловин; 4. забезпечено надійне зберігання неопізнаних і непридатних агрохімікатів; 5. приведено у відповідність до діючого законодавства стан полігонів твердих побутових відходів; 6. підвищено обізнаність школярів із фактичним рівнем дотримання екологічних нормативів довкілля; загрозами, які продукує така ситуація; шляхами і методами поліпшення стану довкілля; 7. поліпшено забезпечення населення району питною водою, захист життя і здоров’я населення від негативного впливу, зумовленого забрудненням навколишнього природного середовища. Розділ IV Система управління та контролю за ходом виконання Програми Координацію та планування робіт на основі визначених Програмою заходів забезпечують відповідно до свої компетенції районна рада та районна державна адміністрація. Контроль за ходом реалізації Програми здійснює постійна комісія районної ради з питань промисловості, агропромислового комплексу, земельних відносин та соціального розвитку. Відповідальні виконавці Програми : відділ архітектури, містобудування і житлово-комунального господарства, відділ економіки та розвитку інфраструктури, відділ по надзвичайним ситуаціям райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації, комісія ТЕБ та НС райдержадміністрації які один раз на рік інформують відділ економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації про хід виконання заходів Програми із зазначенням запланованих і фактичних обсягів фінансування і результативних показників. Відділ економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації інформує районну раду стосовно виконання Програми на сесії.
Напрямки діяльності та заходи Програми „Питна вода району на 2006-2020 роки” № з/пПерелік заходів програмиТермін виконання заходуВиконавці Джерела фінансування (для місцевих бюджетів в межах коштів передбачених в кошторисах видатків)Орієнтовні обсяги фінансування тис. грн. Очікуваний результат
1345678
1Будівництво очисних споруд для міста Андрушівка, що обслуговуватимуть : жителів міста, ЦРЛ, установи, організації та підприємства, що продукують побутові стоки, підприємства, що продукують стоки, які придатні для обробки без попередньої очистки, ТОВ „Андрушівський маслосирзавод” з попередньої очисткою стоків2011- 2013рр.Андрушівська міська радаАндрушівська міська рада (195тис.грн.), Андрушівська районна рада (100тис.грн.), Державний фонд ОНПС (7505 тис. грн.)8589,73 2011-2600,0 2012-2600,0 2013-2600,0Зменшення обсягів скидів забруднюючих речовин, поліпшення екологічного стану р.Гуйва та прилеглих до очисних споруд спиртзаводу земельних ділянок та домоволодінь жителів м.Андрушівка
2Реконструкція каналізаційного колектора м.Андрушівка (по вул.Тітова)2011- 2015рр.Андрушівська міська радаАндрушівська міська рада (20 тис.грн.), Державний бюджет (380 тис.грн.)400,0Очистка стічних вод до нормативних показників, поліпшення екологічного стану р.Гуйва
3Капітальний ремонт напірного колектора та очисних споруд побутових стічних вод в с.Стара Котельня2012- 2014 рр.Старокотельнянська сільська радаСтарокотельнянська сільська рада (5 тис.грн.), Андпрушівська районна рада (10 тис.грн.), Державний бюджет (915,9тис.грн.)930,9 2012-300,0 2013-300,0 2014-330,9Очистка стічних вод до нормативних показників, поліпшення екологічного стану р.Гуйва
4Консервація артсвердловин, які не експлуатуються, кількість 25 одиниць2013- 2015 рр.Міська, селищна, сільські радиМісцеві бюджети50,0 2013 - 10,0 2014 - 15,0 2015 – 25,0Охорона водних ресурсів
5Створення та комплектація матеріально-технічними засобами на підприємстві комунальної форми власності, підрозділу з ремонту та реконструкції шахтних криниць2012-2015р.р.Міська, селищна, сільські ради, райдержадміністраціяМісцеві бюджети150,0Поліпшення водопостачання жителів населених пунктів району
6Виготовлення документації та виділення в натурі водоохоронних зон, прибережних захисних смуг водних об’єктів району2011 - 2012 рр.Райдержадміністрація Районний бюджет Програма по Земельним ресурсам 30,0 2011 - 10,0 2012 - 20,0 Охорона водних об’єктів та поліпшення їх стану
7Виготовлення проектної документації будівництва протиерозійних, гідротех- нічних та водорегулюючих споруд по захисту від водної ерозії земель Старокотельнянської сільської ради 2011-2015 рр.Старокотельнянська сільська радаДержавний бюджет Програма по Земельним ресурсам 200,0 100,0 100,0Локалізація ерозійно-небезпечних процесів
8Перезатарення та видалення на окремо влаштовану площадку неопізнаних і непридатних для використання агрохімікатів для зберігання до утилізації 20012- 2015 рр.Відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністраціїДержавний фонд ОНПС (200тис.грн.), місцеві бюджети (37тис.грн.)237,0 2012 -100,0 2013- 100,0 2014 - 60,0 2015 - 77,0Зменшення шкідливого впливу небезпечних відходів на здоров′я людини, зниження ризику виникнення НП або НС
9Улаштування колективної установки доочистки питної води в Степківській ЗОШ Андрушівського району с.Степок2011р.Відділ освіти райдержадміністраціїДержавний бюджет211,8Забезпечення дітей шкільного віку та персонал школи якісною питною водою
10Улаштування колективної установки доочистки питної води в Червоненській ЗОШ Андрушівського району смт.Червоне2011р.Відділ освіти райдержадміністраціїДержавний бюджет (269,8тис.грн) Місцеві бюджети (29,9 тис.грн)299,7Забезпечення дітей шкільного віку та персонал школи якісною питною водою
11Улаштування колективної установки доочистки питної води в Бровківській ЗОШ Андрушівського району с.Бровки2011р.Відділ освіти райдержадміністраціїДержавний бюджет209,5Забезпечення дітей шкільного віку та персонал школи якісною питною водою
12Будівництво водогінних мережі по вул.Щорса, Петровського, Калініна, Боженка, І-й пров.Щорса, ІІ-й пров.Щорса в м.Андрушівка2011-2012р.р.Міська радаДержавний бюджет Місцевий бюджет1527,359Поліпшення водопостачання жителів населених пунктів району
13Розроблення схем оптимізації роботи централізованих систем водопостачання населених пунктів2011-2012р.р.Андрушівська міська, Червоненська селищна, Старокотельнянська, Новоівницька, Нехвощанська сільські радиМісцеві бюджети30,0Забезпечення ефективного використання бюджетних коштів, передбачених на реалізацію Загальнодержавної програми реформування житлово-комунального господарства та Загальнодержавної програми "Питна вода України", створення стратегії реформування та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства
14Будівництво водогінних мереж в с.Нехворощ2012-2013р.р.Нехвощанська сільська радаМісцевий бюджет Державний бюджет1412,0 (792,0) (620,0)Поліпшення водопостачання жителів населених пунктів району
15Технічне переоснащення насосної станції ІІ підйому водопровідних мереж с.Новоівницьке Андрушівського району 2012р.Новоівницька сільська рада КП „Пролісок”Кошти підприємства Державний бюджет212,213Поліпшення водопостачання жителів населених пунктів району
16Реконструкція мереж водопроводу житлових будинків № 1-6 по вул..Лісовій с.Новоівницьке Андрушівського району2011-2012р.р.КП „Пролісок”Кошти підприємства627,742Поліпшення водопостачання жителів населених пунктів району
 
 
 
 
 
 
ПРОЕКТ У к р а ї н а АНДРУШІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я Шоста сесія Шостого скликання від __ липня 2011 року Про затвердження плану роботи районної ради на ІІ півріччя 2011 року Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, районна рада ВИРІШИЛА : 1. Затвердити план роботи районної ради на ІІ півріччя 2011 року (додається ). 2. Рішення другої сесії районної ради шостого скликання від 16 грудня 2010 року «Про затвердження плану роботи районної ради на І півріччя 2011 року» зняти з контролю. 3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Шпаківського В.Б. та голів постійних комісій. Голова ради О.В.Мельник
Додаток до рішення шостої сесії районної ради VI скликання від липня 2011 року ПЛАН роботи районної ради на ІІ півріччя 2011 року № з/пЗаходиТермін виконанняВідповідальні за виконання
1. 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1,9 2. 2.1 2.2 3. 3.1 3.2 3.3 3.4 3.5 3.6 3.7 3.8 3.9 4. 4.1 4.2 4.3 5. 5.1 5.2 5.3 5.4 5.5 5.6 6. 6.1 6.2 Питання для розгляду районною радою Підготовка господарських об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період Про затвердження районної цільової програми «Призовник» на 2011-2015 роки. Про внесення змін до районної програми «Питна вода району на 2006-2020 роки». Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за І півріччя 2011 року. Питання комунальної власності. Про внесення змін до районного бюджету на 2011 рік Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 9 місяців 2011 року. Про Програму економічного і соціального розвитку району на 2012 рік Про районний бюджет на 2012 рік Питання для розгляду на засіданнях Президії районної ради Про порядок денний сесій районної ради Узгодження проектів рішень районної ради Питання для вивчення та розгляду постійними комісіями Підготовка господарських об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період Про затвердження районної цільової програми «Призовник» на 2011-2015 роки. Про внесення змін до районної програми «Питна вода району на 2006-2020 роки». Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за І півріччя 2011 року. Питання комунальної власності. Про внесення змін до районного бюджету на 2011 рік Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 9 місяців 2011 року. Про Програму економічного і соціального розвитку району на 2012 рік Про районний бюджет на 2012 рік Сприяння депутатам районної ради у здійсненні ними своїх повноважень. Навчання депутатів. Сприяння депутатам районної ради в організації та проведенні Єдиного дня депутата. Організація прийомів громадян з особистих питань, надання матеріальної допомоги з депутатського фонду. Здійснення взаємодії з місцевими радами , надання методичної та практичної допомоги посадовим особам місцевого самоврядування Засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради. Проведення семінарів-нарад з посадовими особами місцевого самоврядування за участю керівництва і спеціалістів виконавчого апарату районної ради та РДА, служб району. Надання інформаційно-консультативної, практичної допомоги органам місцевого самоврядування. День ради та виїзна приймальня: Червоненська с/рада Каменівська с/рада Крилівська с/рада Лебединецька с/рада Мостівська с/рада Маломошковецька с/рада Вивчення та узагальнення досвіду роботи органів місцевого самоврядування, надання практичної допомоги на місцях Висвітлення роботи районної ради в засобах масової інформації Організаційно-масові заходи Участь в організації заходів в районі у зв’язку з відзначенням державних та професійних свят Проведення урочистих заходів з нагоди Дня місцевого самоврядування ІІІ квартал ІІІ квартал ІІІ квартал ІІІ квартал ІІІ, ІV квартал ІІІ,ІV квартал ІV квартал ІV квартал ІV квартал ІІІ, ІV квартал ІІІ, ІV квартал ІІІ квартал ІІІ квартал ІІІ квартал ІІІ квартал ІІІ, ІV квартал ІІІ,ІV квартал ІV квартал ІV квартал ІV квартал ІV квартал Щомісячно Постійно ІІІ,IV квартал ІІІ,IV квартал ІІІ,IV квартал липень серпень вересень жовтень листопад грудень ІІІ,IV квартал ІІІ,IV квартал Грудень Борисов О.А. Моторний В.Л. Борисов О.А. Суботенко Н.О. Шпаківський В.Б. Суботенко Н.О. Суботенко Н.О. Мазур Б.В. Суботенко Н.О. Шпаківський В.Б. Шпаківський В.Б. Борисов О.А. Іщук Ю.О. Моторний В.Л. Гарастівський С.А. Борисов О.А. Іщук Ю.О. Суботенко Н.О. Казмірчук В.А. Шпаківський В.Б. Суботенко Н.О. Суботенко Н.О. Мазур Б.В. Суботенко Н.О. . Шпаківський В.Б. Михайловський С.А. Оргвідділ районної ради Шпаківський В.Б. Михайловський С.А. Шпаківський В.Б. Михайловський С.А. Оргвідділ районної ради Шпаківський В.Б. Михайловський С.А. Оргвідділ районної ради Оргвідділ районної ради Оргвідділ районної ради Мельник О.В, Шпаківський В.Б. Михайловський С.А. Оргвідділ районної ради
Заступник голови районної ради Шпаківський В.Б.
 
 
 
ПРОЕКТ
У к р а ї н а
АНДРУШІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я Шоста сесія Шостого скликання від ___ липня 2011 року Про затвердження технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельних ділянок Розглянувши документацію по визначенню нормативної грошової оцінки земельних ділянок наданих в оренду, керуючись ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» від 11.12.2003 р. №1378-ІУ (зі змінами і доповненнями), районна рада В И Р І Ш И Л А : 1. Затвердити технічні документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського призначення згідно з додатком. Голова ради О.В.Мельник Додаток до рішення районної ради „Про затвердження технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельних ділянок” № п/п Назва землекористувача Виконавець по визначенню нормативно грошової оцінки Площа га.Нормативна грошова оцінка земельної ділянки грн. Категорія земель
1Гр. Пилипко Ігор Олександрович Андрушівська міська радаДП "Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"0,0920 66562,0Землі комерційного використання
2ФОП Солопій Олена Віталіївна Бровківська сільська радаДП "Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"0,06249142,0Землі комерційного використання
3ТОВ «Європлант Україна» Андрушівська міська рада 2,7448 Землі сільськогосподарського призначення (несільськогосподарські угіддя)
Заступник голови районної ради В.Б. Шпаківський
Категорія: Головні публікації газети | Додав: Vileon (23.06.2011)
Переглядів: 643 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0