Четвер, 28.11.2024, 07:49 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Каталог статей


В облдержадміністрації репрезентували концепцію розвитку транспортної системи Житомирської області
В облдержадміністрації репрезентували концепцію розвитку транспортної системи Житомирської області 21 травня відбулася нарада з автоперевізниками Житомирщини з питань розвитку транспортної системи області та підвищення безпеки дорожнього руху. У її роботі взяли участь заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації Ірина Супрун, директор департаменту безпеки Міністерства інфраструктури України Микола Гербеда, перший заступник голови Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті Володимир Балін, автоперевізники області. «Автотранспорт є стратегічною галуззю держави, тому питання розвитку транспортної системи Житомирщини, безпеки дорожнього руху перебувають на контролі голови облдержадміністрації», - сказала у вступному слові Ірина Супрун. Ці питання турбують і перевізників, і споживачів послуг – людей, які користуються транспортом. Відносно розвитку транспортної сфери в області накопичилося багато запитань як у влади до бізнесу, тобто перевізників, так і бізнесу до органів державної влади, які організовують і мають забезпечувати перевезення на території області. Ірина Супрун зауважила, що це перша зустріч представників влади з автоперевізниками області, і висловила сподівання на плідну співпрацю і конструктивний діалог. Концепцію розвитку транспортної системи Житомирської області репрезентував присутнім радник голови облдержадміністрації з питань розвитку промисловості, транспорту та зв’язку Олександр Красноштан. Основними підходами до розвитку транспорту мають бути публічність обговорення всіх питань, доступність транспорту для всіх людей, особливо для маломобільних груп населення, безпека, комфорт, повага до людини. Серед існуючих економічних проблем у транспортній галузі Олександр Красноштан назвав недосконалу тарифну політику, відсутність компенсацій перевезення пільгових категорій населення, неможливість оновлення рухомого складу, недобросовісну конкуренцію з боку нелегальних перевізників. Розвитку системи автобусних перевезень області заважають відсутність ефективної програми розвитку, відсутність затвердженої маршрутної мережі, недосконалість рухомого складу (зношеність, недостатність автобусів великої та надвеликої місткості, непристосованість до обслуговування маломобільних груп), невивченість пасажиропотоків, незадовільне обслуговування соціально значимих маршрутів, непристосованість до обслуговування людей із обмеженими фізичними можливостями, дублювання міських та приміських автобусних маршрутів та маршрутів міського електротранспорту тощо. Згідно з концепцією розвитку транспорту, основними напрямками вирішення порушених питань є підготовка і реалізація обласної програми оновлення рухомого складу, максимальна публічність і прозорість реалізації всіх програм, комплексне вивчення та оптимізація маршрутної мережі, перехід до схеми обслуговування: один район – один базовий перевізник, комплексна інформаційна підтримка (створення транспортного сайту і кол-центру). Олександр Красноштан наголосив на тому, що транспортну систему міста, приміських і міжміських внутрішньообласних перевезень необхідно розглядати як єдину систему. Взаємодія у форматі область – місто, за концепцією, має відбуватися за умови розвитку транспортно-пересадочних вузлів, забезпечення стабільності роботи міського транспорту. У місті Житомирі має бути налагоджена 3-рівнева система організації перевезень: міський електротранспорт, магістральні автобуси, маршрутні автобуси на підвізних маршрутах, а також створено єдиний обласний центр управління для забезпечення координації управління перевезеннями на щоденній основі. Щодо безпеки руху Олександр Красноштан зауважив, що в області розроблена і затверджена програма з цього напрямку, але вона не працює. Дуже важливим для забезпечення безпеки руху є активізація роботи ДАІ і транспортної інспекції, запровадження засобів об’єктивного контролю тощо. Концепція розвитку транспортної системи Житомирської області, зауважив Олександр Красноштан, має на меті зберегти і удосконалити систему управління транспортом, охопити всі населені пункти області транспортним забезпеченням, оновити рухомий склад, забезпечити публічний і прозорий підхід до формування маршрутної мережі, впровадити об’єктивний контроль. Прес-служба облдержадміністрації
Категорія: Головні публікації газети | Додав: Vileon (22.05.2014)
Переглядів: 323 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: