"Новини Андрушівщини"
Каталог статей
Сидір Кізін під час свого виступу на селекторній нараді з обговорення питань децентралізації повноважень та територіальної організації влади, що відбулася 15 травня, висловив підтримку ідеології концепції реформування. «Хотілося б уже зараз розпочати реформування, щоб покращити інвестиційний клімат і полегшити умови ведення бізнесу», - зауважив очільник області. Обласною державною адміністрацією було внесено близько 40 пропозицій по вдосконаленню законодавства у частині зняття бар’єрів для ведення бізнесу. Так, було запропоновано надати повноваження із дозволу на проведення днопоглиблювальних робіт та робіт з прокладання кабелів і комунікацій на землях водного фонду від Держводагентства до обласного управління водних ресурсів; передати право надання поновлення спецдозволів на користування надрами місцевого значення від Держгеонадр до обласних рад тощо. Сидір Кізін вніс кілька пропозицій щодо надання адміністративних послуг. Він назвав існуючу систему надання адмінпослуг відлаштованою і вважає недоцільною передачу адмінпослуг на рівень місцевих органів влади. Потрібні лише деякі зміни. Приміром, реєстрацію права власності доцільно проводити на місцевому рівні. Зараз це відбувається у Києві – скоріше всього, для того, щоб сконцентрувати на центральному рівні тіньові платежі, збори з бізнесу. Те ж стосується державної виконавчої служби. Житомирщина дуже чекає змін, наголосив Сидір Кізін. В області, багатій природними ресурсами, згідно з чинним законодавством практично нереально отримати дозвіл на видобування тих чи інших корисних копалин. Це прерогатива виключно центральних органів влади. Очільник області пропонує максимально спростити цей порядок і передати на рівень територіальних громад. Як приклад, у Володарсько-Волинському районі найбільші в світі поклади титанових руд, а в районному центрі немає газу, в районі погані дороги, тисячі гектарів лісу вирізаються, у регіоні екологічна катастрофа, повне зубожіння населення, а у Києві наближені до минулої влади олігархи заробляють на цьому мільярди.
Прес-служба облдержадміністрації | |
| |
Переглядів: 389 | |
Всього коментарів: 0 | |